جادوی گواردیولا در فوتبال اروپا/ شاگردی پپ، معجره می‌کند +تصاویر


سایت طرحورزشی جادوی گواردیولا در فوتبال اروپا/ شاگردی پپ، معجره می‌کند +تصاویر
0 Comments

رسانه عربی به موفقیت شاگردان سرمربی اسپانیای در دنیای فوتبال پرداخت.

جادوی گواردیولا در فوتبال اروپا/ شاگردی پپ، معجره می‌کند +تصاویر

به گزارش سایت طرح، سایت «الکوره» به موفقیت‌های مربیان و بازیکنان دنیای فوتبال که با «پپ گواردیولا» سابقه همکاری داشته‌اند، پرداخته است. ژاوی سرمربی تیم بارسلونا که روزگاری همراه با مسی و اینسیتا تیم رویایی آبی‌واناری‌ها به سرمربی‌گری گواردیولا را ساخته بودند، یکشنبه شب پس از غلبه بر رئال مادرید قهرمان سوپرجام اسپانیا شد و تیمش هم‌اکنون صدرنشین لالیگاست. «میکل آرتتا» سرمربی تیم آرسنال که دستیار پپ در منچسترسیتی بود، هم‌اکنون تیمش با نمایش‌های دلپذیر در فوتبال انگلیس، در صدر جدول لیگ جزیره قرار دارد.

«اریک تن‌هاگ» سرمربی منچستریونایتد که سابقه همکاری با گواردیولا در تیم بایرن مونیخ را دارد، پس از موفقیت در آژاکس، مسیر پیشرفت در اولدترافورد را هم در پیش گرفته و تا اینجای فصل تمام تیم‌های بزرگ لیگ جزیره را برده است.

«ونسان کمپانی» کاپیتان پیشین سیتیِ گواردیولا در حال حاضر هدایت تیم برنلی انگلیس در دسته اول فوتبال انگلیس را برعهده دارد و تیمش در صدر جدول قرار گرفته و شانس اول حضور در لیگ برتر است.

«لیونل مسی» هم که همراه با گواردیولا تمام موفقیت‌های ممکن را در بارسلونا کسب کرد، در سال ۲۰۲۲ همراه با تیم ملی آرژانتین به آرزوی دیرینه خود که قهرمانی در جام جهانی بود، رسید.

  پایان پیام/


دیدگاهتان را بنویسید