دمشق تجاوز نظامیان آمریکا به مناطقی در دیرالزور را محکوم کرد


سایت طرحبین الملل دمشق تجاوز نظامیان آمریکا به مناطقی در دیرالزور را محکوم کرد
0 Comments

وزارت خارجه سوریه ضمن محکوم کردن تجاوزات نظامیان اشغالگر آمریکا در برخی مناطق استان دیرالزور، بر پایبندی به پایان دادن به اشغالگری آمریکا تأکید کرد.

دمشق تجاوز نظامیان آمریکا به مناطقی در دیرالزور را محکوم کرد

به گزارش گروه بین‌الملل سایت طرح، وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای تجاوزات نظامیان اشغالگر آمریکا در برخی مناطق دیرالزور که به کشته و زخمی شدن تعدادی از شهروندان و وارد آمدن خسارت‌های مادی به آن‌ها شد، محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است که دروغ‌های افسار گسیخته آمریکا در خصوص حمله به برخی پایگاه‌های آن، تنها تلاشی شکست‌خورده از سوی این کشور برای توجیه تجاوزات و نقض آشکار حاکمیت جمهوری عربی سوریه و تمامیت ارضی آن و نیز تکمیل تجاوزات رژیم صهیونیستی و عناصر تروریستی داعشی علیه ساکنان این منطقه است.

بنابر گزارش خبرگزاری سوریه (سانا)، در این بیانیه همچنین آمده است که این دروغ‌پردازی و تجاوزات آمریکا با هدف سرپوش گذاشتن بر سرقت نفت سوریه است و امروز نیز ۸۰ تانکر حامل نفت سرقتی از میدان نفتی سوریه به خارج این کشور عزیمت کردند.  

سوریه همچنین بر پایبندی به پایان دادن به اشغالگری آمریکا و گسترش سلطه کامل بر خاک سوریه تأکید کرد.

شب گذشته رسانه‌های خبری از شلیک چند راکت به پایگاه ارتش اشغالگر آمریکا در میدان گازی کونیکو خبر دادند. 

دقایقی بعد، برخی منابع خبری گزارش دادند که آمریکا اقدام به «حملات تلافی‌جویانه» در شرق سوریه کرده است. اسکای‌نیوز گزارش داد هواپیمای ائتلاف آمریکا به چند مرکز در دیرالزور حمله کرد.

 

پایان پیام/


دیدگاهتان را بنویسید