اختصاص زمین به متقاضیان سکونت در روستاهای سمنان


سایت طرحاستانها اختصاص زمین به متقاضیان سکونت در روستاهای سمنان
0 Comments

استاندار سمنان گفت: به تمام متقاضیان سکونت در روستاها و به دور از خوش‌نشینی،‌ زمین برای ساخت مسکن ملی اختصاص می‌یابد.

اختصاص زمین به متقاضیان سکونت در روستاهای سمنان

به گزارش سایت طرح از میامی، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان بعدازظهر امروز در هشتادمین برنامه ارتباط مردمی، کاروان خدمت و ملاقات چهره به چهره با مردم روستای باغچه از توابع بخش کالپوش شهرستان میامی اظهار کرد: به موارد و مباحث مطرح شده از سوی دهیار و شورای اسلامی در خصوص جهاد کشاورزی و راه دسترسی رسیدگی می‌شود.  هاشمی بیان کرد: دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به بحث لایروبی قنوات و انهار دارد که در منطقه باغچه کالپوش  نیز این مهم محقق می‌شود.

وی گفت: به تمامی متقاضیان سکونت در روستاها به معنای سکونت واقعی و به دور از خوش‌نشینی،‌ زمین برای ساخت مسکن در حوزه طرح نهضت ملی مسکن اختصاص می‌یابد. استاندار سمنان گفت: امروز در کنار آماده‌سازی زیرساخت و فراهم‌سازی امکانات، باید در روستاها به دنبال ایجاد ثروت و اشتغال‌زایی باشیم. هاشمی با بیان اینکه آمادگی کامل برای اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی در حوزه صنایع‌دستی با همکاری بنیاد برکت و بنیاد مستضعفان وجود دارد، اظهار کرد: برگزاری دوره‌های مهارت‌افزایی و اشتغال‌زایی توسط فنی و حرفه‌ای در روستای باغچه و بخش کالپوش پیگیری و اجرایی شود.

توزیع متوازن امکانات و بودجه در شاهرود و میامی علی‌اصغر خانی، نماینده مردم شهرستان شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: همواره در هرکجا هستیم، به فکر مردم بوده و برای رفع موانع و گره‌گشایی از مشکلات مردم گام بر می‌داریم. خانی بیان کرد: همواره تلاش کردیم تا امکانات و بودجه در شهرستان‌های شاهرود و میامی به صورت متوازن توزیع شود. وی با بیان اینکه امروز مصوبات خوبی را در راستای رفع موانع روستای باغچه به تصویب می‌رسانیم، عنوان کرد: ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای رفع امور داخل روستا در تمامی حوزه‌ها در نظر گرفته می‌شود. پایان پیام/74007/س/


دیدگاهتان را بنویسید