SEARCH
Services
Construction & Remodeling
in Chennai
Services
Chennai

قیمت میلگرد آلیاژی

Overview

Respond to this Ad
Ad number:#1033446302
Contact:piterasadi
City:Chennai, India
Zip:6958759
Price:500

Description


یکی از رایج ترین کاربردهای پروفیل فولادی در ساخت و ساز ساختمان می باشد. از قیمت میلگرد آلیاژی 1.7709 در ساخت تیرها، ستون ها و سایر اجزای ساختمان استفاده می شود. از دیگر کاربردها می توان به اجزای سازه ای در ماشین آلات و صنایع خودروسازی، پل ها، چارچوب پله ها، گالری ها و غیره اشاره کرد.

از قیمت تسمه آلیاژی 1.2343 در ساخت محصولات صنعتی و مصرفی نیز استفاده می شود. آنها اغلب برای تولید سیم، لوله و صفحات فلزی برای صنایع خودروسازی و هوافضا استفاده می شوند. قیمت میلگرد آلیاژی 1.8505 به طور گسترده در ساخت مخازن، بویلرها، خطوط لوله، مخازن تحت فشار و خطوط فرآیند استفاده می شود. علاوه بر این، از آنها در ساخت کشتی ها و قایق ها نیز استفاده می شود. از میلگرد 1.2550 در ساخت ظروف صنعتی و ظروف حمل و نقل نیز استفاده می شود.

از پروفیل های استیل در تولید مبلمان، قفسه ها، کشوها و کابینت ها استفاده می شود. همچنین در ساخت ابزار و ماشین آلات استفاده می شود. از خرید ورق 1.2080 در ساخت کرکره ها و درب های فولادی نیز استفاده می شود.

شفت 1.2510 در بسیاری از کاربردهای صنعتی دیگر مانند تولید مخازن، کانتینرها، کشتی ها، قطعات هواپیما و جرثقیل ها استفاده می شود. خرید 1.7709 همچنین در ساخت ایمپلنت های پزشکی از جمله تعویض مفصل ران و زانو استفاده می شود.

قیمت روز فولاد 1.2767 همچنین در بسیاری از محصولات مصرفی از جمله لوازم مصرفی، جواهرات و کالاهای ورزشی استفاده می شود. قیمت گرد 1.3343 همچنین در ساخت اسباب بازی ها، کابینت های فلزی و وسایل آشپزخانه استفاده می شود.

قیمت روز فولاد 1.3243 در اشکال و اندازه های مختلفی وجود دارند. پروفیل فولادی انتخاب شده برای یک کاربرد خاص به خواص فیزیکی و شیمیایی آلیاژ فولاد و همچنین نوع کاربرد آن بستگی دارد. خرید شفت 1.0718 برای ایجاد قطعات و اجزای ساختمان ها، ماشین آلات و محصولات مصرفی استفاده می شوند و جزء ضروری انواع فرآیندهای صنعتی هستند. استفاده از قیمت روز ورق آلیاژی ck45 برای هر نوع کاربرد راه حلی مقرون به صرفه است که استحکام و دوام بیشتری را فراهم می کند. استفاده از خرید میلگرد آلیاژی ck45 به اطمینان از کیفیت بالای محصول و ماندگاری سال های آینده کمک می کند.

Respond to this Ad

Report this ad


Type of problem:







Your email (optional)


URL (optional)


Comment (optional)
Sending...
Sending...
© 2024 ClassifiedAds.com, Inc. All rights reserved.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _