تمدید مهلت شرکت در رویداد ایده‌شو دانش‌آموزی در یزد


سایت طرحاستانها تمدید مهلت شرکت در رویداد ایده‌شو دانش‌آموزی در یزد
0 Comments

مدیر مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری یزد با اعلام برگزاری رویداد ایده‌شو دانش‌آموزی یزد پلاس، از تمدید مهلت شرکت در این رویداد با دعوت از دانش‌آموزان شهر یزد خبر داد.

تمدید مهلت شرکت در رویداد ایده‌شو دانش‌آموزی در یزد

حسین ابوطالبی، مدیر مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری یزد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از این استان، اظهار کرد: این رویداد که با همکاری آموزش و پرورش در دو زمینه زیباسازی فضاهای شهری و طراحی بازی‌های خلاقانه شهری در حال برگزاری است.

وی هدف از برگزاری این رویداد را اخذ نظر شهروندان و مشارکت آنان در مباحث مدیریت شهری عنوان کرد و افزود: ایده های برگزیده این رویداد ضمن دریافت جایزه نقدی، به نام و با همکاری صاحب اثر در سطح شهر اجرایی خواهد شد.

ابوطالبی گفت: بر اساس اعلام دبیرخانه رویداد کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه شیوه نامه و همچنین ثبت ایده به صورت انفرادی یا تیمی از طریق سایت رویداد به آدرس event.yazd.ir تا پایان اردیبهشت ماه امکان پذیر است.

مدیر مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری یزد تصریح کرد: رویداد ایده شو دانش آموزی یزد پلاس بر اساس همکاری صورت گرفته بین مرکز خلاقیت و نوآوری، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و همچنین اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار می شود.

پایان پیام/م


دیدگاهتان را بنویسید