پورمحمدی: تاریخ قدس و فلسطین مرکز تمدن انسانی و الهی است/جنایات اسرائیل باید برای همه مردم دنیا بازگو شود


سایت طرحاستانها پورمحمدی: تاریخ قدس و فلسطین مرکز تمدن انسانی و الهی است/جنایات اسرائیل باید برای همه مردم دنیا بازگو شود
0 Comments

وزیر سابق دادگستری در تجمع روز جهانی قدس یزد، گفت: جنایات اسرائیل باید برای همه مردم دنیا بازگو شود و همه باید در جریان تفکر این جریان باطل قرار گیرند.

پورمحمدی: تاریخ قدس و فلسطین مرکز تمدن انسانی و الهی است/جنایات اسرائیل باید برای همه مردم دنیا بازگو شود

به گزارش سایت طرح در یزد، حجت السلام مصطفی پورمحمدی در پایان مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در این شهر میراث جهانی که با حضور پرشور اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان یزدی برگزار شد، در مسجد تاریخی ملااسماعیل(محل اقامه نماز جمعه)، اظهار کرد: تاریخ قدس و فلسطین مرکز تمدن انسانی والهی است.

وی افزود: از سال ۱۸۸۲ مهاجرت یهودیان از مناطق مختلف دنیا به فلسطین انجام شده و باید جوانان و نوجوانان تاریخ را به دقت مطالعه کنند.

وزیر سابق وزارت دادگستری با بیان این که موج مهاجرت یهودیان به فلسطین طی چند مرحله انجام می شود، گفت: تا ۸۰ سال پیش جمعیت یهودیان در فلسطین حدود ۸ تا ۹ درصد فلسطین بوده و حدود چهار درصد اراضی این کشور را در اختیار داشتند.

وی با اشاره به جنایات اسرائیل علیه مردم و ملت مسلمان جهان، تصریح کرد: جنایات اسرائیل باید برای مردم دنیا بازگو شود تا جهان در تسلط تفکر یهودیان قرار نگیرد.

بروز رسانی می شود


دیدگاهتان را بنویسید