همچنان با مدل‌های متفاوت در جنگ تحمیلی با دشمن هستیم


سایت طرحاستانها همچنان با مدل‌های متفاوت در جنگ تحمیلی با دشمن هستیم
0 Comments

استاد حوزه علمیه گفت: بعد از دفاع مقدس برخی می گفتند که به دشمنان کاری نداشته باشیم تا با ما همکاری کنند، اما دیدیم که دشمنان با حیله های گوناگون جریان های داعشی ها و تکفیری درست کردند، این به ما ثابت کرد اگر دشمنان را نابود نکنیم آنان مارا نابود خواهند کرد، پس هم اکنون هم ما در جنگ تحمیلی هستیم، تنها مدل جنگ ما فرق کرده است.

همچنان با مدل‌های متفاوت در جنگ تحمیلی با دشمن هستیم

به گزارش سایت طرح از قم ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا پناهیان در مراسم گرامی داشت یاد خاطره سردار شهید حاج احمد کریمی و شهدای عملیات کربلای ۴و ۵ دفاع مقدس در مسجد محمد رسول‌الله(ص) منطقه بنیاد قم اظهار داشت: امام هادی(ع) برای هر منطقه یک نایب انتخاب می‌کردند و او را به مردم آن منطقه معرفی می‌کردند و می‌فرمودند این شخص بدون نظر من کارهای شما را اداره خواهد کرد .

وی بابیان این‌که امام هادی(ع) بیشترین تلاش را برای گسترش تشیع انجام دادند و تثبیت‌کننده تلاش امام‌های پیشین شدند گفت: این اقدام امام هادی(ع) در معرفی نایبانش عامل بازدارندگی مردم از ایراد گرفتن به نایب امام(ع) بود، مسئله‌ای که امروز آن را ولایت مطلقه فقیه می‌نامیم.

وی با مطرح کردن این پرسش که چرا امام هادی با شیعیان و محبانی که داشتند در منطقه‌ای تشکیل حکومت ندادند؟ گفت: پاسخ این سؤال در آیه «هُوَ الَّذی أَرسَلَ رَسولَهُ بِالهُدىٰ وَدینِ الحَقِّ لِیُظهِرَهُ عَلَى الدّینِ کُلِّهِ وَلَو کَرِهَ المُشرِکونَ (سوره توبه آیه ۳۳) داده شده است که خداوند دنبال برتری این دین بر کل ادیان دیگر است و با تشکیل دادن حکومت منطقه‌ای نمی‌توان هدف خداوند را محقق کرد، به همین دلیل است که ظهور، حکومت جهانی به دنبال دارد .

پناهیان در ادامه افزود: اگر می‌خواهیم برای ظهور بستری فراهم کنیم، باید نسبت به یاری مظلومان جهان بشتابیم وگرنه ماهم در ظلم ظالمان شریکیم .

وی با گرامیداشت مقام شهدای دفاع مقدس گفت: بعد از دفاع مقدس برخی می‌گفتند که به دشمنان کاری نداشته باشیم تا با ما همکاری کنند، اما دیدیم که دشمنان با حیله‌های گوناگون جریان‌های داعشی ها و تکفیری درست کردند، این به ما ثابت کرد اگر دشمنان را نابود نکنیم آنان ما را نابود خواهند کرد، پس هم‌اکنون هم ما در جنگ تحمیلی هستیم، تنها مدل جنگ ما فرق کرده است.

پایان پیام/ 78041


دیدگاهتان را بنویسید